F.A.Q.

[g5plus_space desktop=”110″ tablet=”80″ tablet_portrait=”70″ mobile_landscape=”60″ mobile=”60″]
[g5plus_process layout_style=”style-5″ title=”Pytania medyczne” title_size=”fs-42″ description=”Pytania dotyczące fonowania i efektów leczniczych”][g5plus_space desktop=”0″ tablet=”0″ tablet_portrait=”0″ mobile_landscape=”50″ mobile=”50″]

Jak szybko mogę spodziewać się ulgi w bólu stosując Vitafon?

Chociaż pierwsze efekty stosowania urządzenia medycznego Vitafon można zauważyć po tygodniu stosowania cała kuracja może potrwać i do kilku miesięcy w przypadku poważnych problemów z kręgosłupem.

Na jakich zasadach działa urządzenie medyczne Vitafon?

Vitafon oddziałuje na organizm za pośrednictwem naturalnych mikrowibracji (o takiej samej amplitudzie i częstotliwości, z jaką ciągle wibrują komórki naszych mięśni), dlatego jest to bezpieczne, naturalne oddziaływanie, które można zastosować także w przypadku noworodków.

Mam problem z kręgosłupem od lat. Czy w takim przypadku fonowanie będzie skuteczne?

Tak. W przypadku przewlekłych zmian kręgosłupa fonowanie daje pozytywne efekty w znakomitej większości przypadków. Zabiegi te poprawiają ukrwienie nerwów kręgosłupa i sprzyjają regeneracji. Stopień i tempo tych zmian zależy od wielu czynników – od stopnia zmian w kręgosłupie, ogólnego stanu organizmu, czasu trwania terapii czy liczby przeprowadzanych w ciągu doby zabiegów itd.

Czeka mi operacja kręgosłupa, czy stosując Vitafon uda się uniknąć operacji?

Operacja jest nieunikniona tylko w niektórych przypadkach, przykładowo gdy przepuklina powoduje ucisk na rdzeń kręgowy. W większości pozostałych przypadków możliwe jest efektywne bezoperacyjne leczenie Vitafonem. Należy jednak zaznaczyć, że czas leczenia trwa kilka miesięcy, choć pierwsze pozytywne wyniki będą zauważalne po 1-3 tygodniach.

Czy urządzenie Vitafon jest urządzeniem medycznym?

Tak. Urządzenie medyczne Vitafon jest urządzeniem medycznym klasy IIa, posiada znak CE i jest zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie.

[g5plus_space desktop=”73″ tablet=”60″ tablet_portrait=”60″ mobile_landscape=”60″ mobile=”60″]
[g5plus_space desktop=”110″ tablet=”80″ tablet_portrait=”70″ mobile_landscape=”60″ mobile=”60″]
[g5plus_process layout_style=”style-5″ number_process=”2″ title=”Pytania dot. realizaciji zamówienia, płatności i dostawy” title_size=”fs-42″ description=”Work is our favorite four letter word. It’s also what defines us as a user-centered .” align=”text-right”][g5plus_space desktop=”0″ tablet=”0″ tablet_portrait=”0″ mobile_landscape=”50″ mobile=”50″]

Jak działa 60 dniowa gwarancja zwrotu urządzenia?

Zwrot jest bezwarunkowy. Najpierw trzeba zgłosić chęć zwrotu na [email protected] i po otrzymaniu potwierdzenia wysłać urządzenie na nasz adres: Stanów Zjednoczonych 51/309 04-028, Warszawa i podać numer konta bankowego do wykonania zwrotu.

Jaka jest gwarancja na urządzenie?

Gwarancja producenta na urządzenie Fonovit – 2 lata,  chociaż średnia żywotność urządzenia +- 5 lat.

Ile muszę czekać na dostawę urządzenia Fonovit?

Urządzenie wysyłamy w ten lub następny dzień przy płatności natychmiastowej lub przy odbiorze. Przy płatności przelewem urządzenie zostanie wysłane kiedy przelew dotrze na nasze konto bankowe lub po wysłaniu na [email protected] potwierdzenia dokonania przelewu.

Czy można odebrać urządzenie w Państwa biurze?

Tak. Jest taka możliwość. Nasz adres: Stanów Zjednoczonych 51/309, 04-028 Warszawa. Pracujemy od 9:00 do 15:00. Prosimy o kontakt telefoniczny przed odbiorem.

W jaki sposób skontaktować się z działem reklamacji?

W sprawach związanych z reklamacją prosimy o kontakt na [email protected]. Prosimy też podać numer kontaktowy. Nasi konsultanci odpowiadają na korespondencję w kolejności jej otrzymywania średnio w ciągu 1-2 dni roboczych 

[g5plus_space desktop=”73″ tablet=”70″ tablet_portrait=”70″ mobile_landscape=”60″ mobile=”60″]